Veelgestelde vragen

Kan ik bij Profashionwear ook artikelen bestellen die niet op de site staan?
Dat kan in de meeste gevallen zeker, u kunt dan het beste een mail sturen naar info@profashionwear.nl of telefonisch contact opnemen
0228 - 31 32 38.

Op welke manieren kunnen bestellingen afgehandeld worden?
Profashionwear biedt de volgende mogelijkheden:

  • U kunt uw bestelling online betalen via Ideal, uw bestelling wordt z.s.m. opgestuurd.
  • U kunt uw bestelling afhalen bij ons op de zaak, het is wel raadzaam om even een afspraak te maken.

Verzendkosten
Verzendkosten vanaf € 5,95 voor verzendingen binnen Nederland.
Voor bestellingen die naar het buitenland verzonden worden, rekenen we de tarieven van PostNL. 

Naar welke landen leveren jullie?
In principe naar alle landen, tarieven hiervan zijn op aanvraag verkrijgbaar.

Herroepingsrecht
Na ontvangst van het product heeft de consument een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden en het product te retourneren. Daarbij draagt de consument zelf de kosten van retourzending, met uitzondering van een terecht beroep op de "niet goed-geld terug" regeling. De aanbieder zal in geval van ontbinding, binnen 14 dagen het betaalde bedrag (exclusief verzendkosten) terugbetalen. Ontbinding van een dienst kan binnen 14 dagen na de eerste dienstverlening. In geval van ontbinding van een dienst binnen 14 dagen dient de consument te betalen voor de eventueel al genoten diensten tot het moment van ontbinding, met uitzondering van een terecht beroep op de "niet goed-geld terug" regeling. De consument kan alleen daadwerkelijk gebruik maken van zijn herroepingsrecht binnen veertien dagen indien de betreffende goederen compleet en onbeschadigd geretourneerd worden, in of met de originele verpakking. Herroeping is ook mogelijk indien de goederen niet compleet en/of beschadigd zijn (na complete en onbeschadigde levering), maar als dan zal de aanbieder in redelijkheid moeten worden vergoed voor de schade en/of het niet compleet zijn. De consument dient de leverancier na de afkoelingsperiode en bij een gebleken gebrek of onjuist geleverd product eerst een redelijke gelegenheid te gunnen alsnog het juiste product te leveren.

LET OP:  Voor retourzendingen dient u een retourformulier in te vullen en deze te mailen aan info@profashionwear.nl. Klik hier voor het Retourformulier. Retourzendingen zonder correct ingevuld retourformulier worden niet in behandeling genomen!

Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld. Wat nu?
Dan kunt u het beste gelijk een mail sturen om de bestelling te annuleren. Mocht uw bestelling al verzonden zijn, dan kunt u uw bestelling terugsturen mits onbeschadigd en in de originele verpakking. Wanneer wij het artikel hebben ontvangen en gecontroleerd zullen wij het aankoopbedrag terug storten op uw rekening.

Ik krijg geen bevestigingsmail nadat de bestelling is afgerond.
Dan kan het zijn dat deze bevestigingsmail in uw spamfilter terecht is gekomen. De bevestiging e-mail wordt dus soms geweigerd/geblokkeerd. Wanneer dit het geval is dan adviseren wij u contact met ons op te nemen om na te gaan of wij uw betaling al ontvangen en verwerkt hebben.
Ook is het mogelijk dat u uw emailadres verkeerd ingevoerd hebt. Wij ontvangen dan wel uw bestelling, maar u krijgt geen bevestigingsmail. In dat geval nemen wij contact met u op.

Het lukt me niet om de bestelling te plaatsen.
Als u onze webshop bezoekt moet u eerst bovenaan de pagina de 'cookies accepteren'. Als u dat doet, kunt u via de winkelwagen bestellen. 

Staat uw vraag er niet tussen dan kunt u ons altijd een mail sturen naar info@profashionwear.nl

© 2012 - 2019 profashionwear-shop.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel